WELCOME CS! STAY OLDSCHOOL ON MY WAY. STAY PANG! \m/

Saturday, November 27, 2010

(:


“ I will always love you kekasihku
Dalam hidupku hanya dirimu satu
I will need you cintaku
Selamanya tak kan pernah terganti ”

Bicara tentang cinta . .
Cinta antara aku dan dia . .

Cinta yang tumbuh dari pertemuan singkat . .
Cinta yang tumbuh karena kesetiaan . .
Cinta yang tumbuh karena kepercayaan . .

Mengenal cinta aku ragu . .
Mengenal cinta aku marah . .
Mengenal cinta aku sedih . .
Mengenal cinta aku bahagia . .

Saat pertama ku rasa cinta itu indah . .
Saat pertama ku rasa cinta itu anugerah . .
Saat pertama ku rasa cinta itu segalanya . .

Tapi,
Setelah ku rasa SAKIT . .
Baru aku tau kalo cinta itu BUSUK !
Cinta itu PENGHIANAT !
Cinta itu PAIT !
Cinta itu BULLSHIT !

tapi,
hidup tanpa cinta . .
rasanya bakal hampa . .
rasanya bakal sepi . .

Ku ingin memiliki sebuah cinta . .
Yang manis dirasa . .
Yang indah dikenang . .
Yang tak mudah rapuh . .

Ku ingin memiliki cinta . .
Dengan ketulusan . .
Dengan kesetiaan . .
Dengan kejujuran . .
Dengan pengorbanan . .
Dengan kepercayaan . .

Ku ingin setiap langkahku dihiasi cinta dari mu untukku . . 

No comments:

Post a Comment